суботу, 3 грудня 2022 р.

 

КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» ДОР»

2022/2023 навчальний рік

ЗАВДАННЯ

ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади

 з дисципліни Технології (трудове навчання)

8-9 клас

(обслуговуючі види праці)

 

Проектно-технологічна діяльність учнів

 

Організаційно-підготовчий та конструкторський етапи

 

1. Ознайомитися з моделями-аналогами чохла-грілки для горнятка.

2. Розробити проект власної моделі чохла.

3. Вказати конструкційні матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу.

4. Визначити необхідну кількість матеріалів для виготовлення спроектованої моделі.

5. Скласти Технологічну карту виготовлення спроектованого виробу (30 балів) за зразком:

№ з/п

Послідовність виконання технологічних операцій

Графічне зображення операції

Інструменти

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 6. Виконати ескіз майбутнього виробу із зазначенням оздоблення. – 20 балів


 

             Технологічний етап

За власним ескізом виготовити чохол-грілку для горнятка.

Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів машинним способом. 

Додаткові технології: технологія виготовлення пласкої та об’ємної аплікації, технологія виготовлення вишитих виробів, технологія виготовлення виробів в’язаних гачком, технологія виготовлення виробів валянням.

 

 

Завершальний етап

 

Провести самоаналіз виконаної роботи за орієнтовним планом:

-      чого навчився;

-      особистісний внесок;

-      що вдалося (аргументація);  що не вдалося (аргументація);

-      що можна було зробити інакше.

-       

Дати самооцінку проєкту за наступними критеріями:

 

№ з/п

Критерії оцінювання

Бал

Критерій

Самооцінка

Оцінка експерта

1

Функціональність виробу (відповідність призначенню, зручність у використанні, надійність конструкції)

15

 

 

2

Володіння техніками обробки (дотримання розмірів, раціональне використання матеріалу, якість обробки)

25

 

 

3

Естетичність (оздоблення), привабливість виробу

5

 

 

4

Оригінальність конструкції виробу та новизна в підході до вирішення завдань (складність форми)

5

 

 

Усього

50

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар